Nawet najlepsza firma SEO na świecie nie zagwarantuje Ci stałego miejsca na stałe. Oczywiście twoja strona może przez chwilę być na najwyższym miejscu, ale nie na stałe. Ta gwarancja po prostu zwiększy twoje ego, a nie sprzedaż.
Możesz myśleć o SEO jako o czymś, z czym muszą się zajmować tylko firmy z tysiącami odwiedzających miesięcznie. Ale to nie jest prawda.
Pozycjonowanie stron odnosi się do wszystkich firm, które chcą wyprzedzić rynek cyfrowy. Niezależnie od tego, czy jesteś blogerem czy właścicielem małej firmy, musisz wprowadzić marketing SEO.
Twoim celem w wykorzystaniu tych cyfrowych strategii marketingowych SEO jest zdobycie tych wielkich hitów. Nie ma znaczenia, czy Twoja firma zatrudnia 1 pracownika, czy 1000.
Skupiliśmy się jedynie na aspektach SEO dotyczących treści, więc porozmawiajmy o innych sposobach, w jakie możesz uzyskać swoją witrynę na pierwszej stronie. Jednym z najmądrzejszych posunięć, jakie możesz wykonać, jest wystawienie się na Google Moja Firma. Jest to bezpłatna usługa, która wyświetla informacje o użytkownikach, takie jak informacje kontaktowe, lokalizacja i godziny. To nie tylko inteligentny ruch SEO, to także ważny ruch biznesowy.Będziesz także musiał zachować silną obecność w mediach społecznościowych. Pomyśl o swoich kontach w mediach społecznościowych jako rozszerzeniu swojej witryny biznesowej. Obie rzeczy są niezwykle ważne. Nawet implementacja prostego przycisku "udostępnij" w witrynie może poprawić pozycję w rankingu.
Nawet to, jak wygląda Twoja witryna, odgrywa rolę w rankingu Twojej wyszukiwarki. Google sprawdza oprócz łatwości ładowania również łatwość obsługi. Wszystko na twojej stronie powinno służyć celowi. Jeśli masz dodatkowe strony, które nie mają prawdziwej funkcji, pozbądź się ich. Im prostszy i bardziej usprawniony jest twój projekt, tym lepiej. Przyjazna strona pod kątem UX jest absolutną koniecznością. Utrzymuj swój projekt w czystości, Twoje menu ma być proste, a zawartość silna.
Możesz nam przesłać nowe fakty i mity do umieszczenia na stronie!