Mitem, który najczęściej widzimy jest błędne przekonanie, że opisy meta są czynnikiem rankingowym. Chociaż ważny dla współczynników klikalności, które są bezpośrednim czynnikiem rankingu, opis meta sam nie wpłynie na pozycję strony bez wszystkich innych elementów SEO w jednym miejscu. Mimo to metaopisy są nadal bardzo ważne dla użytkowników szukających i powinny być częścią każdej listy kontrolnej optymalizacji strony.
Tak, treść jest niezbędna, ale nie jest czynnikiem decydującym. Optymalizacja strony www wciąż wymaga szeregu praktyk, w tym budowania wysokiej jakości linków i odpowiedniej treści. Silna strona z niską jakością obrazu i optymalizacją mobilną nie osiągnie wysokiej pozycji w przypadku wybranych słów kluczowych. Zawsze wprowadzaj ulepszenia w oparciu o zachowanie użytkowników, a Google nagrodzi Cię za to.
Istnieje przekonanie, że możesz zrobić pozycjonowanie w wyszukiwarkach na kilka miesięcy, a Twoja strona automatycznie uzyska więcej ruchu organicznego. Wręcz przeciwnie, nigdy nie należy przestawać robić SEO: Jest to działanie ciągłe. Nasz slogan, który głosimy, brzmi: "SEO to maraton, a nie sprint". Strona internetowa to żywa i rozwijająca się jednostka, dlatego powinna być na bieżąco monitorowana i optymalizowana.
Bycie nr 1 jest świetne, ale nie warto wydawać mnóstwa pieniędzy na jedno ogólne słowo kluczowe, które może mieć dużą liczbę wyszukiwań. Będąc w rankingu nr 4 lub nr 5 może ci pomóc. Zamiast tego Twoja strategia SEO powinna koncentrować się na rankingu odpowiednich słów kluczowych, których szukają Twoi konsumenci, aby móc przyciągnąć więcej odwiedzających, potencjalnych klientów i potencjalnych klientów do Twojej witryny.
Możesz nam przesłać nowe fakty i mity do umieszczenia na stronie!